Demanem a Crida Democràcia l'organització d'una manifestació a Brussel·les

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

Ja hem vist que amb manifestacions a Barcelona, cassolades i encartellades; no arribem enlloc. La comissió europea segueix dient que la vulneració de drets humans i l'existència de presos polítics a l'Estat espanyol és un tema intern. Volem que Europa ens escolti: escolti la voluntat que els catalans han expressat a les urnes de ser una República i que intervingui per impedir que l'estat espanyol segueixi vulnerant els nostres drets, que interfereixi per demanar l'alliberament del nostre govern i representants socials. Per tot això, hem de portar les nostres reivindicacions a casa seva. Hem de fer una gran manifestació a Brussel·les per tal que no puguin fer veure que no passa res, perquè estarem allà i serem reals i serem també el 'seu problema' encara que sigui durant un dia. Demanem a Òmnium i l'Assemblea que organitzin una sortida per al pont del 6-8 de desembre per fer una manifestació a Brussel·les.

Hoy: Marc cuenta con tu ayuda

Marc Valls necesita tu ayuda con esta petición «Òmnium cultural: Demanema Crida Democràcia l'organització d'una manifestació a Brussel·les». Únete a Marc y 208 personas que ya han firmado.