Normalitzem el nom País Valencià a la televisió pública valenciana

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Ara, després de 4 anys de foscor a les nostres pantalles, comencen novament les emissions de la televisió i ràdio pública valenciana. Aquest mitjà de comunicació, que malauradament, va servir durant tants anys de manipulació i propaganda electoral continuada, al servei del Partit Popular.

Hui, teníem la millor oportunitat perquè aquest mitjà públic, començara a informar a totes i tots els ciutadans del nostre país, sense excepció. Perquè així, com a País Valencià som milers i milers de persones d’arreu del territori els qui ens identifiquem amb aquest nom amb tanta història i reconegut oficialment al nostre Estatut. No obstant això, no sabem per què una entitat pública de comunicació, que hauria de treballar per reconéixer, acceptar i apropar-se a totes i cadascuna de les persones d’aquesta terra, ha decidit emprar exclusivament el terme Comunitat Valenciana i censurar el terme País Valencià.

Davant aquesta inesperada actitud de menyspreu a gran part de la nostra societat valenciana, demanem que el mitjà de televisió públic valencià no ens deixe de costat, demanem independència a les treballadores i treballadors per a dirigir-se a totes i tots nosaltres amb qualsevol dels dos noms oficials per al nostre territori, perquè la història així ens reconeix.

Per tot açò, volem que ens ajudes signant i difonent aquesta petició, perquè ben prompte la nostra ràdio i televisió pública siga diversa, sense censura i sense pors, plural i sobretot, lliure.

Hoy: RTVV LLIURE cuenta con tu ayuda

RTVV LLIURE necesita tu ayuda con esta petición «À punt Mèdia: Normalitzem el nom País Valencià a la televisió pública valenciana». Únete a RTVV LLIURE y 23 personas que ya han firmado.