: no a al castor!!!

2. Petición creada por

helena pallares blasco

Artana, España

esta peticion es para ke paralizen el castor ke hay en vinaroz,hay muchos movimientos sismicos,el ultimo de 4;2 de ayer,cada vez van a mas....IMPORTANT: ELS TERRATRÈMOLS DEL CASTOR. El Projecte Castor fa q tremole el terra de la nostra ciutat. La nit del diumenge 29 vaig sentir per primera vegada un terratrèmol a casa meva. Me va costar entendre el q havia passat fins que els meus amics van començar a comentar-ho pel whatsapp. Se'ns havia mogut el terra a tots!!! Estàvem alucinant!... Lo més GREU de tot és que el fenòmen NO HA SIGUT NATURAL,sino que l'ha provocat la plataforma que tenim dins la mar,lloc en el qual es sitúa l'epicentre (busqueu-ho a internet). LO QUE ESTÀN FENT allà dins ÉS TAN BÈSTIA que fa que es moga el terra a kilòmetres de distància!!! Si ho penses és molt fort! Aixi que,gent,ara ens toca moure a nosaltres. Aquesta cadena SI q s'ha de passar,açò no pot quedar així i prou! Correm la veu i q la gent ho parle. S'han de pendre cartes en l'assumpte per tal de parar animalades d'esta magnitud. ABOLIM entre tots el Projecte Castor.

Para:
no a al castor!!!

Atentamente,
[Tu nombre]

Últimas firmas

Actualizaciones

1. Alcanzadas 4.000 firmas

Apoyos

• Javier Masip ESPAñA
      • hace 8 días

Porque vivo en la zona afectada y sobre todo porque me parece una aberración que para que unos hagan negocio se arriesgue la vida de las personas.

• Espe Tedan ULLDECONA, ESPAñA
      • hace 2 meses

me parece un buen projectp

• hace 3 meses

porque vivo en vinaròs y no quiero más terremotos

• Salvador Ribes Navarro LA CAVA, ESPAñA
      • hace 4 meses

Es importante para mi como lo tendria que ser para la resta de la gente por lar razones que todos conocemos

• hace 4 meses

La vida de las personas está por encima de todo. El futuro de nuestro planeta está en las renovables.

REPORTAR SOBRE ESTE COMENTARIO:

Desarrolla tus propias herramientas para ganar.

Usa la API de Change.org para desarrollar tus propias herramientas de campaña. Descubre cómo empezar.