• Petitioned Generalitat de Catalunya

This petition was delivered to:

Departament d'interior
Generalitat de Catalunya
Conseller d'interior
Felip Puig

Demanem el cessament immediat dels agents responsables d'agredir menors d'edat

1. Petition by

Catalunya Diu prou i Ara o mai

Els Mossos d’Esquadra han colpejat i ferit al cap un nen de 13 anys a Tarragona durant una manifestació pacífica que recorria els carrers de la ciutat per defensar els drets socials i laborals dels treballadors.

Després han colpejat una noia, també menor d’edat, que els advertia que estaven pegant a un nen.

Des de les nostres entitats: Ara o Mai i Catalunya Diu Prou i totes aquelles que s’hi vulguin adherir, no podem romandre callats veient com membres de la policia, que han de vetllar per la seguretat dels catalans, agredeixen els nostres menors, amb total impunitat i acarnissament.

Aquest no és un fet aïllat i en nombroses ocasions hem vist membres de la nostra policia atacant persones indefenses, cap agressió ha de quedar sense resposta però en aquest cas parlem d’un menor i d’uns pares que han decidit plantar cara i exigir responsabilitats.

Per fer-ho amb més força necessiten el suport de tots nosaltres.

En el vídeo podeu veure com s’han desenvolupat els fets:

Agents antiavalots dels mossos corren cap a un grup de persones aturades, que no fan CAP gest de provocació o amenaça, els colpegen i el menor cau, posteriorment, quan el nen ja és a terra, un dels agents s’atura i el torna a colpejar amb la porra, en aquest moment, el menor de 13 anys ja té la ferida al cap.

Després els agents empenten i colpegen una noia que els avisa que s’aturin que estan pegant a un nen.

Per tot això demanem el cessament IMMEDIAT dels agents que han portat a terme aquestes agressions indignes i també d’aquells, caps o companys, que de forma directa o indirecta els hi ho han permès.

Es dóna la circumstància que el noi agredit és fill d’una companya que, des de diverses plataformes com la de Catalunya Diu Prou, treballa de ferm i des de fa molt de temps assessorant i acompanyant a les persones que decideixen lluitar contra els greuges que patim els catalans.

Ara tenim la oportunitat de donar-li suport a ella, però sobretot d'aconseguir que fets com aquests no tornin a succeir mai més.

To:
Generalitat de Catalunya, Departament d'interior
Felip Puig, Conseller d'interior
Demostrin que vivim en un país democràtic i actuïn en conseqüència: Investiguin, identifiquin i cessin els responsables de l'agressió a dos menors d'edat a Tarragona durant la vaga general del 14 de Novembre

Sincerely,
[Your name]

Recent signatures

1. Reached 1,500 signatures

Supporters

Reasons for signing

• tomas alexander amarante SANTO DOMINGO, DOMINICAN REPUBLIC
      • over 1 year ago

esta forma de autoridades se viene repitiendo en muchos países debemos a ser un frente a esto se supone que están para proteger y mantener el orden no para atacarnos, es un abuso y una vergüenza para el país de donde se origina este atropello y abuso .

• over 1 year ago

prou impunitat policial. els mossos han de pagar per totes les agressions,vexacions,tortures, crims...

• Gina García TARRAGONA, SPAIN
      • over 1 year ago

Porque todos somos ese crio!

• over 1 year ago

Porque esta en juego el futuro de un pais entero y juntos tenemos que luchar para avanzar y no retroceder como esta pasando , Todo esto es una verguenza la corrupción la violencia sinceramente no se que sera de este pais

• over 1 year ago

Para ke estos hijos de puta paguen lo ke han hecho!!!!

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.