×
You seem to have had an issue loading this page or you have javascript disabled, which may cause problems while using Change.org. To avoid any further inconvenience, please enable javascript in your browser and refresh this page.
@barcelona_cat: Suspeneu l'agermanament amb Sant Petersburg fins que deroguin la llei anti-gais
  • Petitioned Ajuntament de Barcelona

This petition was delivered to:

Ajuntament de Barcelona

1. Eloi Cortés
    2. Petition by

Eloi Cortés

Sabadell, Spain

Versión en castellano

La ciutat de Sant Petersburg vol "protegir" als joves de l'homosexualitat. Per això ha aprovat una llei per la qual difondre qualsevol tipus d'informació sobre l'homosexualitat està castigat amb multes de més de 10.000 euros i fins a 15 dies de presó. El delicte? Fer "propaganda gai". Hem d'aconseguir que Barcelona deixi d'estar agermanada amb una ciutat que ha aprovat una llei tan retrògrada com aquesta.

L'ajuntament de Sant Petersburg va aprovar fa gairebé un any una llei que converteix en delicte qualsevol tipus de suport públic a la homosexualitat, el que la llei anomena "propaganda gai". Aquesta llei, que pretén "protegir els joves de l'homosexualitat" i equipara l'homosexualitat amb la pedofília, prohibeix per exemple enganxar cartells, difondre revistes o dur a terme concentracions de grups LGTB.

Com gai i com a barceloní crec que una ciutat com Barcelona, que ha defensat sempre la importància del respecte als drets humans, no pot seguir agermanada amb Sant Petersburg. L'Ajuntament de Barcelona té l'obligació moral de suspendre immediatament el seu acord d'agermanament per mostrar la seva repulsa a aquesta llei homòfoba i retrògrada.

Ciutats com Venècia i Milà ja ho han fet. Signa la meva petició i ajuda'm a demanar a l'Ajuntament de Barcelona que faci el mateix i suspengui el seu acord d'agermanament amb Sant Petersburg fins que aquesta llei sigui derogada.

To:
Ajuntament de Barcelona
Suspeneu l'agermanament amb Sant Petersburg fins que deroguin la llei anti-gais

Sincerely,
[Your name]

Recent signatures

1. La petición en Rusia Hoy

Eloi Cortés
      Petition Organiser

Hace unos días Rusia Hoy se hizo eco de la petición y publicó un artículo explicando la petición y la respuesta que recibí por parte del Ayuntamiento de Barcelona.
      En su carta, el Ayuntamiento recordaba que siempre han tenido un compromiso con los derechos LGBT y que se condenaba cualquier vulneración de los derechos humanos pero le restaba importancia al hermanamiento y finalizaba valorando que no se considera adecuado romper el hermanamiento.

Enlace al artículo: http://rusiahoy.com/internacional/2013/03/15/barcelona_reclama_a_san_petersburgo_tolerancia_con_los_homosexu_25795.html

2. Reached 250 signatures

Supporters

Reasons for signing

• Albert Bosch BANGKOK, SPAIN
      • 12 months ago

Prou homofòbia, cal lluitar contra aquesta malaltia.

• over 1 year ago

la homosexualidad no es una enfermedad. Que dejen vivir a la gente en paz de una vez

• Lluis Albinyana VALENCIA, SPAIN

Llibertat, llibertat, llibertat....

• Antoni Santonja Vañó PETRER, SPAIN
      • over 1 year ago

Hem d'acabar en tot això ja i per sempre

• dolors urrutia carpio BARCELONA, SPAIN
      • over 1 year ago

no en sento agermanada amb una ciutat amb aquesta llei

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.