×
You seem to have had an issue loading this page or you have javascript disabled, which may cause problems while using Change.org. To avoid any further inconvenience, please enable javascript in your browser and refresh this page.
A la Generalitat de Catalunya y al Gobierno Español: Desdoblamiento de la línea R3 de Barcelona-Vic
  • Petitioned Generalitat de Catalunya

This petition was delivered to:

Departament de Territori i Sostenibilitat
Generalitat de Catalunya
Ministerio de Fomento

1. J V
    2. Petition by

J V

Spain

Reclamamos la mejora de la frecuencia del servicio ferroviario entre el Área Metropolitana de Barcelona y las comarcas del Vallès Oriental y de Osona a través del desdoblamiento de la vía R3 Barcelona-Vic.

El Ministerio de Fomento se comprometió ya hace años a acometer este desdoblamiento, pero desde que se expresó este compromiso en el año 1999 no se ha comenzado obra alguna para llevar a cabo esta necesaria mejora.

Si se acordase este desdoblamiento del tramo se incrementaría notablemente la capacidad de la línea, al no tener que circular trenes en sentidos diferentes por una sola vía. Ahora mismo solo se pueden cruzar en las estaciones dotadas de segundas vías, ralentizando mucho el funcionamiento de estos trenes y evitando que se pueda aumentar el servicio para dar cumplimiento a la creciente demanda de los viajeros.

Si queremos apostar por el transporte público como forma eficiente y barata de movernos, es necesario adaptar las infraestructuras a la demanda ciudadana. Firma esta petición, y exige a la Generalitat de Catalunya y al Gobierno de España que acometan ya una reforma por la que llevamos esperando años.

Versió catalá

To:
Generalitat de Catalunya, Departament de Territori i Sostenibilitat
Ministerio de Fomento
Reclamamos la mejora de la frecuencia del servicio ferroviario entre el Área Metropolitana de Barcelona y las comarcas del Vallès Oriental y de Osona a través del desdoblamiento de la vía R3 Barcelona-Vic.

Sincerely,
[Your name]

Recent signatures

1. Reached 2,500 signatures
    2. Endavant amb la recollida de firmes!

J V
      by J V
      Petition Organiser

Benvolguts companys/es de Rodalies R3!

La recollida de firmes ha començat molt bé i us estem molt agraïts pel vostre suport i col·laboració. Però si volem que realment se'ns escolti hem d'aconseguir moltes més firmes. És important fer-ho ara perquè s'estant pactant el pressupost d'enguany i seria una decepció que un any més no es tiri endavant el desdoblament. És per aquest motiu que és de vital importància que demaneu als vostres familiars, amics, coneguts, usuaris habituals o simpatitzants de la causa que dediquin un bocí del seu temps a col·laborar-hi. Ja sigui firmant, demanat la firma, compartint l'enllaç a les xarxes socials etc. Això ho hem de fer entre tots si volem aconseguir el servei digne que ens mereixem, el qual ja fa anys i panys que reclamem. Recordeu que el desdoblament proporcionarà una millor freqüència, més trens i esperem que menys incidències. Alguns mitjans com l'AraVallès s'han fet ressò de la nostra petició. Gràcies de nou!

Change.org - Start, Join, and Win Campaigns for Change

Change.org is the web's leading platform for social change, empowering anyone, anywhere to start petitions that make a difference.

3. Reached 50 signatures

Supporters

Reasons for signing

• Ana Exposito SPAIN
      • 2 months ago

porque utilizo a diario esta línea de tren

• 5 months ago

Visc a la Garriga i agafar el tren és tota una odissea

• 5 months ago

Porque el transporte de esta línia es una mierda i siempre vienen en retraso.

• Ivan Serena SPAIN
      • 5 months ago

Siempre uso transporte publico sobretodo para ir a barcelona y evitarme costes

• 5 months ago

Perquè es vergonyós trigar 1,5 hores per fer 55 Km.

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.