×
You seem to have had an issue loading this page or you have javascript disabled, which may cause problems while using Change.org. To avoid any further inconvenience, please enable javascript in your browser and refresh this page.
1.000.000 de firmes en contra del retorn de la tauromaquia a Catalunya
  • Petitioned Generalitat de Catalunya

This petition was delivered to:

Generalitat de Catalunya

1.000.000 de firmes en contra del retorn de la tauromaquia a Catalunya

1. Francesc Obradors Puerto
    2. Petition by

Francesc Obradors Puerto

Barcelona, Spain

Avui, dimarts 12 de febrer, a la cambra de diputats, ha guanyat el si a convertir els toros en un bé d'interès cultural. Era innevitable donada la imposició d'una majoria absoluta del PP. Des d'aquí proposo parar-lis els peus i impedir que aquest "interés" passi la nostra frontera.

La tauromaquia NO és cultura, NO és cap art. És una simple tortura per l'entreteniment.

I que el Govern central pretengui derrogar la la prohibició d'aquesta pràctica a les terres catalanes a través d'una declaració de Bé d'Interès Cultural és un ultratge. Els toros varen ser prohibits per àmplia majoria en el parlament i ara demano que aquesta prohibició es mantingui ferma. Com que és absurd demanar això a un Govern Espanyol que no ens escolta, demano a la Generalitat de Catalunya que ignori qualsevol canvi i que faci tot el que estigui en les seves mans perque aquesta salvatge pràctica NO s'imparteixi en el nostre petit país.

Si us plau, això és important. La cultura està sent brutalment venguda i, a canvi, ens donen aquesta salvatjada.

To:
Generalitat de Catalunya
Ignorar la derrogació de la prohibició dels toros a Catalunya. Fer tot el que sigui possible per a que aquesta pràctica s'aboleixi definitivament a Catalunya i no es torni a practicar mai més.

Sincerely,
[Your name]

Recent signatures

1. Reached 25,000 signatures

Supporters

Reasons for signing

• Magencio Masso ST-SIMON-DE-BAGOT, QUEBEC, CANADA
      • about 1 month ago

Tuer des animaux pour le plaisir est totalement incompréhensif. Seul des gens sans morale et sans cœur veulent ce genre de massacre

• Nad Vanna CHARLEROI, BELGIUM
      • 2 months ago

This is very important to me! I am against corrida since my childhood. I saw one corrida when I was young and it destroyed my respect for humans!

• Marie Renel NICE, FRANCE

insupportable

• Tim Hardy GERMANY

stop this

• béatrice vitry SOLLIèS-TOUCAS, FRANCE
      • 3 months ago

et si on prenait conscience que nous ne sommes pas "l'animal supérieur" qui est le seul à posseder la conscience .....??!!

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.