• Petitioned Televisió de Catalunya

This petition was delivered to:

Televisió de Catalunya

VOLEM QUE NO ES CARREGUIN EL THALASSA A TV3!

1. PALOMA ELORRIAGA
    2. Petition by

barcelona, Spain

THALASSA és un dels programes més veterans de TV3, un dels més valorats per diverses generacions d' espectadors i un exemple de televisió publica de qualitat , és també l’únic espai dedicat a la cultura marítima a Catalunya.

Assabentats  de que Televisió de Catalunya no segueix la producció del programa volem presentar la nostra disconformitat amb aquesta decisió i demanar que continuï un dels programes més emblemàtics de la nostra televisió.

Perquè és un programa arrelat al país i un programa de cultura, creiem que és un valor que hem de preservar  i que seria una gran pèrdua la seva desaparició.

PER TOTES AQUESTES RAONS ENS ADRECEM A LA CORPORACIÓ CATALANA DE TELEVISIÓ I A LA DIRECCIÓ DE TELEVISIÓ DE CATALUNYA PER  DEMANAR:

QUE NO ELIMININ THALASSA I FACIN UNA APOSTA FERMA PER AQUEST PROGRAMA!

Volem que Thalassa  pugui seguir oferint  la seva qualitat  i pluralitat habitual als ciutadans catalans i obrint-nos finestres al món i a la realitat del país com ha fet fins ara.

Sense programes com Thalassa la nostra mirada col.lectiva també es fa més petita i pobre

Recent signatures

1. Notícies del Thalassa

Petition Organizer

Hola, us passem notícies de Thalassa.

La productora del programa ens ha enviat una invitació, que fa extensiva a tots els membres de la plataforma, per l'acte de presentació de dos DVD que acaben de publicar i que tindrà lloc el dilluns 10 de desembre al Fnac de l'illa Diagonal a les 19h.
      La col·lecció es diu Thalassa, quaderns de viatge, la vida secreta del Mediterrani i és una mirada temàtica sobre diferents llocs del nostre mar. Els dos primers documentals són sobre Cadaqués i l'illa de Sardenya.
      Podeu trobar més informació sobre la col·lecció de DVD a la seva web (www.thalassa.cat).

Els hem preguntat sobre el programa i ens comuniquen que de moment la producció del programa segueix aturada però que estan en converses amb TV3 per veure si el 2013 es fan alguns capítols nous...

De moment mantenim la plataforma activa fins que arribin temps millors.
      Gràcies per tot.

2. Notícies del Thalassa

Petition Organizer

Hola, os pasamos notícias del Thalassa

La productora del programa nos ha enviado una invitación, que hace extensiva a todos los miembros de la plataforma, para el acto de presentación de dos DVD que acaban de publicar y que tendrá lugar el lunes 10 de diciembre en el Fnac de l’illa Diagonal a las 19h.
      La colección se llama Thalassa ,quaderns de viatge, la vida secreta del Mediterrani y es un enfoque temático sobre diferentes lugares de nuestro mar. Los dos primeros documentales son sobre Cadaqués y la isla de Cerdeña.
      Podéis encontrar más información sobre la colección de DVD en su web (www.thalassa.cat)

Les hemos preguntado sobre el programa y nos comunican que de momento la producción del programa sigue parada pero que están en conversaciones con TV3 para ver si en 2013 se hacen algunos capítulos nuevos.

De momento mantenemos la plataforma activa hasta que lleguen tiempos mejores.
      Gracias por todo.

Thalassa-online, el portal del mar en Internet con canales de vela, surf, submarinismo, náutica, pesca, medioambiente, historia y televisión

Portal dedicado al mundo del mar que incluye reportajes, noticias , entrevistas online y directorio especializado. Canales :vela, surf, windsurf, submarinismo, naútica, pesca y medioambiente e historia marítima. Foros y boletines de información náutica.

3. Reached 5,000 signatures

Supporters

Reasons for signing

• 10 months ago

Es dels programes més importants culturalment parlant.

• pere parra SPAIN
      • 12 months ago

por todo por sus historias su ambiente por su manera que asta

• Albert Treig SABADELL, SPAIN
      • about 1 year ago

uno de los mejores programas de divulgación del entorno marino

• Oriol Aribau BARCELONA, SPAIN
      • about 1 year ago

Daba a conocer todo el mundo relacionado con el mar, sus misterios, sus puertos, sus costas, sus trabajadores. Una cultura anciana que merece nuestro respeto y nuestro apoyo. Sin olbidar lo bien que trabajaba thalassa para hacer documentales enfocados al mar y las historias que este conllevaba.

• Roger Marin ZURICH, SWITZERLAND
      • over 1 year ago

el millor programa del mar

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.