Silenci mediàtic de TV3 respecte la cassolada davant "la Caixa"
  • Petitioned Eugeni Sallent

This petition was delivered to:

Director de TV3
Eugeni Sallent

Silenci mediàtic de TV3 respecte la cassolada davant "la Caixa"

1. 15Mbcn tv
    2. Petition by

15Mbcn tv

Barcelona, Spain

TV3 és una televisió pública que sempre s'ha caracteritzat pel seu rigor informatiu. Com a espectadors i ciutadans ens sentim decebuts pel silenci mediàtic al que estem essent sotmesos. Considerem que la concentració davant de la seu central de "la Caixa" (Av. Diagonal 621-629), que porta ja més de 4 dies de forma ininterrompuda i amb milers de participants, té la suficient trascendència com per no ser obviada pels serveis informatius de la nostra televisió pública. Aquest esdeveniment no ha deixat de ser notícia a les xarxes socials i a altres mitjans des del dia 15 de maig, a part d'haver estat diversos cops Trending Topic Estatal a Twitter. Sospitem que la actual directiva de TV3 pot tenir alguna cosa a veure amb aquesta desinformació: Eugeni Sallent ha estat director general de Radiocat XXI (RAC1 / RAC105), propietat del Grup Godó. El Comte Javier Godó Muntañola és membre del Consell d'Administració de CaixaBank des de l'any 2005. És també Vicepresident tercer de “la Caixa”, Conseller de VidaCaixa Grupo i membre del Patronat de la Fundació “la Caixa”.

Recent signatures

1. Reached 2,500 signatures

Supporters

Reasons for signing

• Carmen Torres CASTELLON, SPAIN

POR LA LIBERTAD DE INFORMACIÓN

• Empar Nadal SANTA Mª DE PALAUTORDERA, SPAIN
      • over 2 years ago

El problema es que els mateixos periodistes s'autocensura per seguir enganxat a la mamella. Fa massa temps que només diuen el que interessa al poder.

• Josep Bague L'AMETLLA DEL VALLES, SPAIN
      • over 2 years ago

No es democratic amagar la veritat.

• joan llopart PUIGCERDà, SPAIN
      • over 2 years ago

no hay ni verguenza ni moral, una tv publica al servicio de los causantes del drama que vivomos (El Govierno de la Generalitat, la Caixa, Gas Natural, etc,etc) y que algunos de estos aun tengan la desfatchatez, de esponzorizar la caridad sobre el mal que han causado.

• Rosa Julià Moga BARCELONA, SPAIN
      • over 2 years ago

Porque parece mentira que las noticias que no interesan no salgan a la luz

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.