Salvem Mònica Terribas com a directora de TV3
  • Petitioned Joana Ortega

This petition was delivered to:

Joana Ortega

Salvem Mònica Terribas com a directora de TV3

1. Petition by

Alfons M. Reverter

Alcanar, Spain

CiU i PP s'estan carregant els mitjans públics catalans en benefici dels interessos privats. Algunes de les mesures que ja han pres són:

- Eliminació progressiva de la publicitat a Catalunya Ràdio, fet que beneficiarà emisores privades com RAC1 i RAC105, del Grupo Godó.

- Disminució de la publicitat a TV3, cosa que també beneficiarà el principal canal de TV privat (8 tv), "casualment" també del Grupo Godó.

- Reducció del Consell de Govern de la CCMA, que deixa fora ERC, ICV i SI.

- Reducció del 15% en el pressupost de la CCMA, que restarà competitivitat als mitjans públics catalans.

Ara, a més a més, el tripartit format per CDC+UDC+PP ha consensuat la destitució de la directora de TV3, Mònica Terribas. El candidat que havien proposat, Ramon Rovira, ha declinat l'oferta. Però no us preocupeu: el govern dels millors trobarà un altre candidat!

Per cert, la premsa ja se n'ha fet ressò d'aquesta iniciativa. Podeu entrar als següents enllaços:

#SALVEMTV3

SALVEM MÒNICA TERRIBAS!

eldebat.blogspot.com

To:
Joana Ortega
Honorable vicepresidenta,

Amb motiu de la imminent substitució de Mònica Terribas al capdavant de TV3 li demanem que des del govern es replantegin aquesta decisió. Pensem que un canvi en la direcció de TV3 debilitarà la qualitat i la continuïtat del model creat i consolidat per la sra. Terribas.

Sincerely,
[Your name]

Recent signatures

1. Reached 6,000 signatures

Supporters

Reasons for signing

• Maria Moreno Rivera SANT PERE DE VILAMAJOR, SPAIN
      • over 2 years ago

Quisiera que TV3 siga con la misma independéncia como hasta ahora.

Que no toquen por temas políticos a los profesionales que la integran, como es, el caso que nos ocupa, la Sra Mònica Terribas como directora de esta gran CADENA.

Gran directora y gran ( con mayúscula), profesional.

• over 2 years ago

Els politics,els que cada dia valoro menys,concretament cdc i ucd(mes el soci....)ens vendran al "millor postor".una pena,Monica,les teves actuacions,si son de autentica profesional,ells exigeixen transparencia,pero actuen amb opacitat,s'han oblidat d'altres epoques...(aquells quaranta anys...)

• Jaume Marí SPAIN
      • over 2 years ago

Si eliminem la crítica, estem eliminant la creativitat. Si eliminem la creativitat, afavorim l'anorreament. Si volem l'anorreament, què ens queda? Si silenciem la crítica i el discurs intel·lectual, acomiadem la llibertat d'expressió.

I tot això, a favor de què? De l' anihilació d'una persona competent, de l'extermini d'un model racional de televisió, de la liquidació d'una ètica periodística.

Un cop més, els òrgans de poder volen el silenci, les mitges tintes, l'electroencefalograma pla.

En quin país vivim?

• over 2 years ago

Resulta ja fastigosa la connivència entre partits. Prima per damunt de tot "endollar" als amiguets per damunt de les persones que dia a dia ens demostren les seves honestes capacitats. No n'hem de tenir prou en desitjar-li sort, NO POT MARXAR, les causes no son objetives.

J.C. Sánchez

• Fina Oliveras SANTPEDOR, SPAIN
      • over 2 years ago

La connivència no només del PP sinó també del Govern amb els interessos del grup Godó són més que evidents. En un moment tant difícil per a la TV pública, amb la possibilitat de privatitzacions,es fa més necssària que mai la presència d'una professional excepcional com la Mònica Terribas al capdavant de TV3.

Enhorabona per la iniciativa. Si no actuem la gent del carrer,fent pressió davant els polítics, demostrant que tenim més seny que ells, ho tenim molt malament.

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.