No to Reintroduction of flours Animals. In Food for Animals " from June 1 2013
  • Petitioned Pervenche BERÈS

This petition was delivered to:

President Employment and Social Affairs Meeting documents

Partito EcoAnimalista

cortona, Italy

No to Reintroduction of Animals in Flour Food for Pets

Overcoming a severe prohibition applied throughout the EU, Chapters production will return to be fed with some bone meal produced from scrap butcher. A sancirlo is the EU Regulation 2013 56 http://www.ilfattoalimentare.it/wp-content/uploads/2013/02/REGOLAMENTO-UE-56_2013.pdf signed last January 16: green light from June 1st ..

For farmed fish from June 1, return the meat and bone meal in animal feed. The use of processed animal proteins will be limited to pigs, poultry and aquaculture fish. However, it is confirmed the ban on the feeding and derivatives for cattle. It should also be avoided cannibalism then the pig will not eat pork and the chicken will not eat pollo.Il infection of BSE, bovine spongiform encephalopathy, was devastating: 190 thousand confirmed cases worldwide and 225 deaths officers for the variant that attacks the 'man

Thus, the distribution of the flour of the three species will be Permitted farms after 12 years of the pandemic of the human variant of Alzheimer's Jacob Kreutzberg "mad cow" disease, infection passed from cows infected with spongiform encephalopathy. to uomini.Sarà still prohibits any form of cannibalism. meal of chicken will feed only pigs and vice versa. will not be able to produce and flour to feed cattle and sheep. But we are Concerned But these methods Powers Of Animals. by breeding for the production of meat. We are also aware that the Animals Should Not Be Used As Food for the human kind and for this reason we believe that the consumption of Animals for Human Food. It should be forbidden for Ethical Reasons, Environmental problems and to increase public health and from our point of view we should dismantle and convert all the livestock sector of Animals

To ask of European Commissioners and Italian Parlament not to submit  use of meat and bone meal for animal feed is deleted.

No alla Reintroduzione delle Farine  Animali nel Cibo per  Animali

Nel 2013, superando un divieto severo applicato in tutta la UE , i capi da produzione potranno tornare a essere nutriti con alcune farine animali prodotte con scarti di macelleria. A sancirlo è il Regolamento UE 56 2013 http://www.ilfattoalimentare.it/wp-content/uploads/2013/02/REGOLAMENTO-UE-56_2013.pdf firmato lo scorso 16 gennaio: via libera dal prossimo 1° giugno..

Per i pesci di allevamento dal 1° giugno tornano le farine animali nei mangimi. L’impiego di proteine animali trasformate sarà limitato a maiali, pollame e pesci d’acquacoltura. È invece confermato il divieto di utilizzare farine e derivati per i bovini. Dovrà anche essere evitato il cannibalismo: quindi il maiale non mangerà maiale e il pollo non mangerà pollo.Il contagio della Bse, l’encefalite spongiforme bovina, fu devastante: 190mila casi accertati nel mondo e 225 morti ufficiali per la variante che attacca l’uomo In 2013, Sara Consentita  negli allevamenti dopo 12 anni dalla  pandemia della variante umana del morbo di Jacob Kreutzberg" mucca pazza ", infezione passata dalle mucche, malate di encefalite spongiforme, agli uomini.Sarà comunque vietata ogni forma di cannibalismo: le farine di galli e galline saranno mangime  solo per i suini e viceversa , non si potranno produrre e dare in pasto farine di bovini e ovini. Ma Siamo Tuttavia Preoccupati di questi metodi di Alimentazioni  Di Animali  da  Allevamento per la Produzione  da  Carne . Siamo Anche coscienti  che  gli Animali non Dovrebbero  essere  Usati Come  Alimento  per il genere Umano  e per questo crediamo  che il Consumo di Animali per Alimentazione  Umana  Dovrebbe essere  Vietato per Motivi  Etici , problemi  Ambientali e  per aumentare la  salute pubblica  e  dal nostro punto di vista si dovrebbe  Smantellare e riconvertire tutto il settore  degli allevamenti di Animali

Chiediamo Ai Commissari Europei ed  al  Parlamento Italiano  Di rinunciare all' uso delle delle  farine  animali  come mangime per animali venga cancellato.

Sincerely,

9 miliardi di buoni motivi per essere vegan tratto da http://www.veganitalia.com/modules/news/article.php?storyid=886
miliardi di buoni motivi per essere vegan: un'illuminante serie di cifre che illustrano quanta sofferenza e orrore stanno dietro alla produzione di una bistecca (ma anche latte e formaggi, uova, lana etc.). Ancora un ringraziamento a Plan per avercele fornite.

Recent signatures

1. Reached 250 signatures

Supporters

Reasons for signing

Develop your own tools to win.