MELIÀ HOTELS, no destrueixis / no destruyas / don't destroy / nicht zerstören Mallorca!
  • Petitioned MELIÀ HOTELS INTERNATIONAL

This petition was delivered to:

MELIÀ HOTELS INTERNATIONAL

1. Salva Mallorca
    2. Petition by

Salva Mallorca

Mallorca, NJ

DEMANA A LA CADENA HOTELERA MELIÀ HOTELS INTERNATIONAL, UN DELS POSSIBLES GESTORS D'AQUEST COMPLEXE HOTELER, QUE NO SIGUI CÒMPLICE DE LA DESTRUCCIÓ D'AQUESTA ZONA TAN ESTIMADA PELS MALLORQUINS I PELS NOSTRES VISITANTS

Recent signatures

1. Reached 10 signatures

Supporters

Reasons for signing

• over 2 years ago

La naturaleza nos oxigeno, y paz. Dios los bendiga

• Bartomeu Cerdà Salvà PALMA, SPAIN
      • over 2 years ago

per conservar tot el que es pugui el nostre petit país i que no sigui "nuestras islas son trozos de España, trozos de España lanzados al mar"

• laura torres PALMA, SPAIN
      • over 2 years ago

M'AGRADARIA, JA QUE HI HA TANTA CORRUPCIÓ AL NOSTRE PAÍS, QUE AL MENYS HI HAGI QUALCUNA PERSONA DINS LA DIRECCIÓ DEL MELIÀ HOTELS INTERNATIONAL QUE TENGUI UN POC DE MORALITAT I PENSI EN EL MEDI AMBIENT AIXÍ COM EN EL VALOR QUE PER ELS MALLORQUINS TÉ LA PLATJA DE ES TRENC. SÉ QUE SUPOSADAMENT ÉS UNA COSA DIFÍCIL. SOC UNA FUTURA ARQUITECTA I PER DAMUNT DE LO QUE PUGUI GUANYAR ESTAN ELS MEUS PRINCIPIS I CONSTRUIR EL QUE A LA GENT LI AGRADI, NO UN HOTEL PER EL QUE S'ESTÀ MANIFESTANT TOTA MALLORCA PER EVITAR LA SEVA CONTRUCCIÓ. HI HA MASSA AMBICIÓ, AMBICIÓ EXAGERADA. CADA PASSA QUE FACEU ESTAREU FORMANT PART DE LA DESTRUCCIÓ DE MALLORCA TANT PER VOLTROS COM PER ALS VOSTRES FILLS. EL POSSITIU D'AQUESTA HISTÒRIA ÉS QUE SOM MOLTÍSSIMA GENT EN CONTRA I NO ENS QUEDAREM ATURATS.

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.