Stop Killing Greyhound Racedogs
  • Petitioned Greyhound Racing Association of America

This petition was delivered to:

Greyhound Racing Association of America

Stop Killing Greyhound Racedogs

1. Chase Friedman
    2. Petition by

Chase Friedman

San Diego, CA

Four years ago, a litter of 1-week old greyhounds were found in plastic bags, thrown in the trashcan, left to die. This is because it was unclear who the father was, so they were invalid to race at the greyhound racetracks. Luckily these innocent dogs were found. One of them has grown up to be my loyal companion, Zuko.

At the greyhound racetracks across America, greyhounds are raced like horses while people make bets on the winners. But as soon as one dog gets old, injured, or slow, they are killed and replaced by a dog more fit to race.

The greyhound racers breed tens of thousands of greyhounds, hoping to find a fast dog. If the dogs aren't fast, they are killed and replaced by a batch of newly bred dogs. Throughout their whole life, the greyhounds are kept in small crates, isolated from the world. There are many adoption companies who take in some of the greyhounds. But the amount of greyhounds killed outnumbers the ones adopted. These greyhounds are treated with disgust, and we must make a change.

Please sign this petition in order to vote against greyhound racing and cruelty.

Read more about greyhound racing cruelty at http://www.humanesociety.org/issues/greyhound_racing/facts/greyhound_racing_facts.html#Who_oversees_the_racing_industry_Arent_t

Recent signatures

1. Reached 3,000 signatures

Supporters

Reasons for signing

• manuela aguirre ramos JUáREZ, MEXICO
      • about 1 month ago

Hace cuatro años, una camada de 1 semanas de edad galgos fueron encontrados en bolsas de plástico, tirado en el bote de basura, dejó morir. Esto se debe a que no estaba claro quién era el padre, por lo que no eran válidos para correr en las pistas de carreras de galgos. Afortunadamente se encontró que estos perros inocentes. Uno de ellos ha crecido para ser mi compañero leal, Zuko.

En las pistas de carreras de galgos en todo Estados Unidos, los galgos se corren como caballos, mientras que la gente hace apuestas sobre los ganadores. Pero tan pronto como un perro envejece, heridos, o lento, los matan y se sustituyen por un perro más en forma para la carrera.

Los corredores del galgo crían a decenas de miles de galgos, con la esperanza de encontrar un perro rápido. Si los perros no son rápidos, son asesinados y reemplazados por un lote de perros recién criados. A lo largo de toda su vida, los galgos son mantenidos en pequeñas jaulas, aislados del mundo. Hay muchas compañías de adopción que toman en algunos de los galgos. Pero la cantidad de galgos muertos supera los adoptados. Estos galgos son tratados con disgusto, y hay que hacer un cambio.

Por favor firmen esta petición con el fin de votar en contra de las carreras de galgos y de la crueldad.

Lea más acerca de la crueldad de carreras de galgos at

• valerie niati TOULOUSE, FRANCE

fils de putes

• Ana Cecilia Arciniegas Barbosa VILLAVICENCIO, COLOMBIA

Amo los animales.

• Bjorn Arnils BATH, UNITED KINGDOM
      • about 1 month ago

I want to help stop the cruel exploitation of Greyhounds, the most sensitive and intelligent of canines, used and mistreated for the benefit of gamblers and speculators with no regard for the hounds. Disgusting.

• Nicole Ronca GERMANY

mitca

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.