• Petitioning Ambassador Moon Tae-Young

This petition will be delivered to:

Embassy of the Republic of Korea in Germany
Prime Minister Mr. Kim Hwang-sik
Seoul Metropolitan Government
Mayor Park Won Soon
Korea International Trade Association (KITA)
Chairman & CEO Il Sa-Kong
Embassy of the Republic of Korea in United Kingdom
Ambassador Choo Kyu-Ho
Ministry of Foreign Affairs and Trade
Minister Kim Sung-Hwan
Supreme Public Prosecutor's Office
Prosecutor General Kim Joon Gyu
Ministry of Justice
Minister Kwon Jae-Jin
Korea Trade-Investment Promotion Agency (KOTRA)
President Hong Suk-Woo
Chungcheongnam-do Province
Governor Ahn Hee-Jung
Embassy of the Republic of Korea in Switzerland
Ambassador Kim Jong-Il
Embassy of the Republic of Korea in Italy
Ambassador Kim Young-Seok
Embassy of the Republic of Korea in Japan
Ambassador Shin Gack-Soo
Embassy of the Republic of Korea in Mexico
Ambassador Cho Whan-Bok
Embassy of the Republic of Korea in Spain
Ambassador Chang Dong-Chul
Embassy of the Republic of Korea in Thailand
Ambassador Lim Jae-Hong
Korea Food And Drug Administration
Commissioner Noh Yun-Hong
Korea Tourism Organization (Sydney Office)
CEO, Lee Cham
Minister Choe Kwang-Shik
Yonhap News Agency
Embassy of the Republic of Korea in Australia
Ambassador Cho Tae-Yong (Embassy of the Republic of Korea in Australia)

Detener el abuso de animales en Corea del Sur! Stop Animal Abuse in S. Korea

1. Marni Montanez
    2. Petition by

Marni Montanez

LA, CA

Carta abierta al Gobierno de Corea del Sur:
Nosotros, las personas firmantes, urgimos a usted ya su gobierno para poner fin a la crueldad y el sufrimiento de perros y gatos en su país, Corea del Sur.

Sabemos que en todo el país, los animales destinados al consumo humano son maltratados y torturados antes de ser vendidos como alimento humano. También sabemos que el bienestar de los animales en la actualidad no existe en su país.

En su país de Corea del Sur las siguientes afirmaciones describe la vida normal de millones de perros y gatos:

- Son capturados o robados, a veces golpeados en la calle antes de ser transportados en condiciones de brutal a los mercados o granjas.

- Las granjas pueden contener hasta 50 a varios miles de perros que viven y gatos.

- Los animales se mantienen apretados en hileras de alambre de pequeño o jaulas de bambú.

- Cuando un perro es seleccionado para la venta, el animal se retira de las jaulas con pinzas de metal alrededor del cuello y llevado por las manos y las piernas.

- Los hombres masacre a menudo les aturden con golpes repetidos en la cabeza con los clubes, o moviendo ellos por sus manos y golpeando sus cabezas en el suelo.

- Incluso después de cinco a diez minutos de estas torturas, estos animales aún respiraban, había un latido del corazón, y continuó moviéndose y parpadeando.

- El titular de los estados que: ". La carne de perros torturados degustar lo mejor Ven a comprar!"

- Los mataderos están diciendo "¡Buen provecho!" mientras que el resto del mundo está listo para vomitar.

Nos gustaría señalar que un país civilizado como estamos seguros de que Corea del Sur quiere ser conocido, el comportamiento de sus habitantes hacia sus animales locales, callejeros, silvestres o de lo contrario, es sencillamente intolerable. Si Corea quiere ocupar el lugar que le corresponde entre las naciones líderes del mundo y hacer que sus antepasados orgullosos, por favor asegúrese través de una legislación adecuada y la aplicación que todos los seres vivos deben ser respetados.

Además, dado que el bienestar animal es un concepto cada vez más popular, también me gustaría hacerle saber que la renta nacional de Corea del Sur del turismo sufrirá en calidad de turistas que se han disgustado por ver a los animales torturados quedarse en casa y decirle a sus familiares, amigos y social de la Internet lo que han visto. Por lo tanto, incluso económicamente hablando sería miope que soportar esta horrible situación. A menos por supuesto, usted desea ser gobernado por los monstruos que en el abuso de los patios, masacre y vender los pobres perros! Depende de usted Señor y Señora en Corea!

Por último, es nuestro deber civil, para avisarle de que hay una relación bien investigado y publicado entre el abuso animal y por abuso de ejemplo del niño, que hace que la necesidad de una legislación adecuada y la aplicación cada vez más urgente. Considerar también el efecto educativo de un niño cuando ve a los adultos a su alrededor el sacrificio de animales de una manera irrespetuosa y horrible. Será que el niño crezca en el respeto a la vida misma? Por su compatriotas coreanos? No tengas miedo!

El gobierno coreano es muy responsable de la crueldad continua y abuso de los animales de Corea. Mientras el consumo de los animales de compañía continúa, también lo hace la crueldad con los animales. Por lo tanto, es urgente y educadamente pedimos que inicie las medidas legislativas tan pronto como sea posible, en interés de los animales y la población coreana en su conjunto.
Atentamente,

Para más información:

In English:
South Korea: Stop Animal Abuse in South Korea
Open letter to the South Korean Government:
We, the undersigned individuals urge you and your government to put an end to the cruelty and suffering of dogs and cats in your country, South Korea.

We know that all over the country, animals destined for human consumption are mistreated and tortured before they are sold as human food. We also know that the animal welfare currently does not exist in your country.

In your country of South Korea the statements below describe the normal life of millions of dogs and cats:

- They are captured or stolen, sometimes beaten on the street before being transported under brutal conditions to the markets or farms.

- The farms could hold as many as 50 to several thousand living dogs and cats.

- The animals are held cramped in rows of tiny wire or bamboo cages.

- When a dog is selected for sale, the animal is removed from the cages with metal tongs around the necks and carried by their hands and legs.

- The slaughter men often stun them with repeated blows to the head using clubs, or by swinging them by their hands and beating their heads to the ground.

- Even after five to ten minutes of these torture, these animals were still breathing, had a heartbeat, and continued moving and blinking.

- The headline states that: "Meat from tortured dogs taste best. Come and buy!"

- The slaughterhouses are saying "Enjoy your meal!" while the rest of the world is ready to vomit.

We would like to point out that a civilized country such as we are sure South Korea wants to be known, the behavior of its human inhabitants towards its local animals, stray, wild or otherwise, it is simply intolerable. If Korea wants to assume its rightful place among the leading nations of the world and make its ancestors proud, please ensure through proper legislation and enforcement that all living creatures are to be respected.

Furthermore, since animal welfare is an increasingly popular concept, I would also like to let you know that the national South Korean income from tourism will suffer as tourists who have become disgusted with seeing tortured animals stay home and tell their relatives, friends and the social internet what they have seen. Therefore, even economically speaking it would be shortsighted to let this awful situation endure. Unless of course, you want to be ruled by those monsters who in the backyards abuse, slaughter and sell the poor dogs! It is up to you Sir and Madam in Korea!

Lastly, it is our civil duty to warn you that there is a well investigated and published link between animal abuse and for example child molestation, which makes the need for proper legislation and enforcement even more urgent. Consider also the educational effect on a child when it sees adults around them slaughtering animals in a disrespectful and horrific manner. Will that child grow up to respect life itself? For its fellow Koreans? We fear not!

The Korean government is very responsible for the continuing cruelty and abuse of Korean animals. As long as the consumption of companion animals continues, so does cruelty to animals. Therefore we urgently and politely request that you initiate legislative action as soon as possible, in the interest of the animals and the Korean population as a whole.
Sincerely,
For more info:

Recent signatures

1. Reached 10,000 signatures
    2. New Documentary: Shockingly Cruel World of South Korean Dog Meat Industry!

Marni Montanez
      Petition Organizer

Thank you everyone for signing this petition. Please watch and share widely this new 19 minutes documentary by Stop It! Korea Campaign that exposes the shockingly cruel world of S. Korea's dog meat industry: http://youtu.be/QTqUGTBgUWU?t=4m38s
      See even more videos from their undercover investigation: http://www.youtube.com/channel/UCiQ27WFH950_favnd86Gwfw/videos
      Please sign other petitions against South Korean dog meat trade: http://koreandogs.org/petitions/
      Like us on Facebook: https://www.facebook.com/koreandogs
      Follow us on Twitter: https://twitter.com/Koreandogs
      Thank you for caring!

Documentary Dog Meat (Boshintang) by STOP IT!

Documentary Dog Meat (2013) -English caption is available. The Truth of Dog meat in S.Korea. Director Jung Jeena/ STOP IT! Campaign/ www.stopitkorea.org

3. Reached 5,000 signatures

Supporters

Reasons for signing

• dijana Milosevic AMSTERDAM, NETHERLANDS
      • 8 days ago

IMPOTENT (ASIAN) MAN BELIVE BY EATING DOGS AND CATS THEY WILL BE ABEL TO GET ERECTION?! How sick is that!!! GO VEGAN and improve your sexlife!!!

• Carl Milson KILWORTHY, CANADA
      • 11 days ago

Paws for the News

www.pawsforthenews.tv

• jacqueline claessens EDE, BELGIUM
      • 14 days ago

omdat dierenleed moet stoppen

• carol fenton SUFFOLK, UNITED KINGDOM
      • 15 days ago

this abuse to these poor animals is inhumane and cruel and needs to stop now....

• betty lathouwers BURCHT, BELGIUM
      • 15 days ago

stop these barbarities at once and act like a developped people and not like a bunch of stone-age idiots!!!!

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.