Day of Defeat 2
  • Petitioning Valve Corporation

This petition will be delivered to:

Valve Corporation

Day of Defeat 2

1. Petition by

Vasiliy Babchak

Рязань, Russian Federation

English Version

We are writing this petition to Valve Corporation, the developer of the Day of Defeat: Source game, with a request to release a new version of this game and to do a decent advertising for it like it was done for Counter-Strike: Global Offensive. We ask to preserve the original gameplay, the World War II theme, different player classes, the unique system of recoil control and the original game maps.

Day of Defeat: Source was released in 2005 and is now outdated in many aspects. Due to the lack of any advertising the game is not that popular as it could be but despite it, it has its unique features and has a large number of fans all over the world. Many people consider it to be the best game ever created for e-sports. Therefore, a lot of players want to see a continuation of the series and do not want Valve to forget about this wonderful game.

We really hope that our request will be heard and Valve Corporation will not disregard their fans. Thus, we are going to collect the signatures of people who are still playing Day of Defeat: Source and support our petition and are ready to buy a new game of the Day of Defeat series.

Deutsche Version

Wir schreiben diese Petition an der Valve Corporation, der Entwickler des Day of Defeat:Source, mit der Bitte, dass Sie eine neue Version dieses Spieles entwickeln und eine wertige Marktwerbung, wie zum Beispiel für Counter-Strike: Global Offensive, dafür machen. Wir bieten auch, dass sie da das originale Gameplay, die Thematik vom Weltkrieg II, die Soldatenklassen, das besondere Rückschlagkontrollsystem und die originalen Karten behalten.

Day of Defeat: Source wurde im Jahre 2005 auf den Markt gebracht und ist schon abgelebt. Wegen der geringen Werbung ist es nicht so bekannt als es könnte sein. Trotzdem hat das Spiel einige besondere Eigenschaften und es gibt viele Fans vom Day of Defeat: Source weltweit. Viele finden es das beste Spiel für E-Sport. Deshalb wünschen viele Spieler eine Fortsetzung dieser Spiel-Serie zu sehen und wünschen nicht, dass Valve dieses wunderbare Spiel liegenlässt.

Wir hoffen darauf, dass unsere Bitte gehört wird und dass die Valve Corporation ihre Fans nicht unbeachtet lässt. Dafür sammeln wir die Signaturen von Menschen, die Day of Defeat: Source bis jetzt spielen, unsere Petition unterstützen und das neue Spiel der Day of Defeat Serie zu kaufen fertig sind.

Version Française

Nous écrivons cette pétition pour Valve Corporation, développeur du jeux Day of Defeat: Source, avec comme requète une nouvelle version du jeux tout comme il a été fait avec Counter-Strike: Global Offensive. Nous demandons de sauver le gameplay original et le thème principal qui n'est autre que la seconde guerre mondiale, les différentes classes, un système de contrôle du recul unique et des cartes originales.

Day of Defeat :Source est sortit en 2005 et fut formidable par ces différentes aspects, mais du à un manque de publicité le jeux est rester dans l'inconnu, il a pourtant une qualité de jeux unique et un large nombre de fan. Beaucoup de gens le considère comme étant l'un des meilleurs jeux à suivre dans l'Esport, les joueurs veulent donc une suite à cette série et ne compte pas oublier Valve pour ce jeux superbe.

Nous espérons vivement que notre demande sera entendue, et que Valve Corporation tienne compte de leurs fans. Pour ce faire, nous allons recueillir les signatures de gens qui jouent Day of Defeat: Source, qui soutiennent notre appel et sont prêts à acheter un nouveau jeux.

Polska wersja językowa

Piszemy tą petycje do spółki Valve która jest wydawcą gry Day of Defeat: Source, z prośbą o wydanie nowej jej wersji. To co chcielibyśmy zobaczyć w jej nowej odsłonie jest podobne do Counter Strike: Global Offensive. Zwracamy się z prośbą o pozostawienie oryginalnego trybu rozgrywki i głównej idei gry, podziału klas, unikalnego systemu kontroli rozrzutu oraz oryginalnych map.

Day of Defeat: Source została wydana w 2005 roku. Gra jest przestarzała w wielu aspektach, co więcej ze względu na brak jakiegokolwiek rozpowszechniania gry jest prawie nieznana. Niemniej jednak gra ta ma unikalne cechy i duża liczbę fanów. Wiele osób uważa, że jest to najlepsza gra, która nadaje się do elektronicznego sportu (e-sport). Dlatego też gracze chcą zobaczyć kontynuacje DoD:S oraz nie chcą żeby Valve zapomniało o tej cudownej grze.

Mamy ogromną nadzieję, że nasza prośba zostanie usłyszana i Valve nie zlekceważy swoich fanów. Tak więc będziemy zbierać podpisy od osób , które grają w Day of Defeat: Source, wspierają nasz apel oraz są gotowi ,żeby kupić nową grę.

Русская версия

Мы пишем это обращение компании Valve, как разработчику игры Day of Defeat: Source, с просьбой выпустить новую версию игры и сделать для нее подобающую рекламу, как это было сделано с Counter-Strike: Global Offensive. При этом мы просим сохранить оригинальный гемплей и тематику, разделение на игровые классы, уникальную систему контролируемой отдачи оружия и оригинальные игровые карты.

DayofDefeat: Source была выпущена в 2005 году и уже устарела по многим параметрам, а из-за отсутствия какой-либо рекламы малоизвестна, но при этом она обладает уникальными качествами и имеет большое количество поклонников. Многие считают её лучшей игрой, подходящей для киберспорта. Поэтому игроки желают видеть продолжение серии и не хотят, чтобы Valve забывала об этой замечательной игре.

Мы очень надеемся, что наша просьба будет услышана, и компания Valve не оставит без внимания своих поклонников. Для этого мы будем собирать подписи людей, играющих в Day of Defeat: Source, которые поддерживают наше обращение и готовы приобрести новую игру.

Инструкция как подписать петицию - ссылка.

При поддержке русского сообщества игроков DayofDefeat.ru

To:
Valve Corporation
I kindly ask you to release a new version of the game Day of Defeat: Source preserving the original gameplay, main theme, different player classes, the unique system of controlled recoil and original game maps, and to do a good advertising for it. I promise to buy a new game of the Day of Defeat series.

Sincerely,
[Your name]

Recent signatures

1. Reached 4,000 signatures

Supporters

Reasons for signing

• 1 day ago

Es el mejor juego de la historia... por su dinamismo y sus players.

• Ian Parker CROOK, UNITED KINGDOM
      • 2 days ago

long times player of DOD and DOD:S this without doubt would be the single most important multiplayer addition to valves newest releases 2015-2020 CS:2 yes will be important bt it is competing in a now saturated market of modern shooters, it will no doubt dominate the latest COD efforts especially on the PC though we are certainly missing DOD2 where we had CSGO, please valve DOD2 and CS2, HL3 DM same time yeah, true multiplayer genre domination once again, time to relive early 2000's

• Mark Späth GERMANY
      • 4 days ago

Weil DoD:S einfach das beste Spiel ist das es jemals gab!

• 5 days ago

Je joue à DOD depuis le debout des années 2000 et ça fais plusieurs années que j'attend un nouveau DOD

• Adrian Ryan WELLINGTON, NEW ZEALAND
      • 8 days ago

DoD is a fantastic game, the underlying mechanics were rock solid, gameplay was fun, and at the time, the graphics were pretty darned good. DoD need to be kept alive, and modernized. I really enjoyed playing it.

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.