Catalunya Caixa Ens Roba i Reprimeix
  • Petitioned Catalunya Caixa

This petition was delivered to:

Catalunya Caixa

Catalunya Caixa Ens Roba i Reprimeix

1. Alex Usurp
    2. Petition by

Alex Usurp

Barna, NJ

Boicot a CatalunyaCaixa!

CatalunyaCaixa ens roba i reprimeix

CatalunyaCaixa ha denunciat a una trentena d’activistes que el passat mes de novembre van ocupar la seva seu central en una acció simbòlica on es reclamava que l’entitat retornés els diners que ha rebut de l’Estat i que surten de les butxaques de tots i totes. Els i les activistes, on hi havia entre d’altres membres de la candidatura Anticapitalistes, van entrar a la seu de CatalunyaCaixa i al despatx del seu president per demanar-li que firmés un xec per retornar els diners a la ciutadania. Lluny de fer-ho CatalunyaCaixa va posar una demanda als i les activistes i se’ls acusa de violació de domicili jurídic, manifestació il.legal, coaccions i altres delictes!

Catalunya Caixa practica i ha practicat durant anys una política especulativa sense escrúpols, invertint en el totxo sense fre i en tota classe d’operacions; entre elles la venda d’accions preferents, una de les majors estafes de les entitats financeres als seus propis clients enganyant a milers de famílies dipositàries dels seus estalvis a l’entitat. L’any 2010 fins hi tot va posar en marxa el dipòsit “100% natural” que especulava amb aliments i matèries primeres com el sucre, el cafè i el blat de moro, contribuint a l’augment dels preus de productes bàsics als països del Sud i fomentant la fam arreu del planeta. A la vegada CatalunyaCaixa no para de desnonar persones que no poden fer front a les hipotèques.

A causa de la mala gestió del seu equip directiu, CatalunyaCaixa ha rebut més de 3.000 milions d’euros del Fons de Reestructuració i Ordenació Bancària (FROB). Entre tots i totes hem hagut de pagar de les nostre butxaques la incompetència dels seus directius que, tot i que l’entitat ha estat intervinguda, continuen dirigint-la com si res i cobrant sous milionaris, com és el cas del seu president Alfons Todó que cobra 1’5 milions d’euros l’any. No està malament per haver ensorrat una caixa d’estalvis!

Davant d’aquesta situació s’ha endegat una campanya de boicot a CatalunyaCaixa amb l’objectiu de pressionar l’entitat perquè retiri la demanda als i les activistes.

CatalunyaCaixa no té cap autoritat moral per a demandar ningú! Són les i els directius de l’entitat els qui haurien de ser demandats i jutjats, no els i les activistes socials.

CatalunyaCaixa ens roba i reprimeix!

Boicot a CatalunyaCaixa!

VERSIÓN EN CASTELLANO

¡Boicot a CatalunyaCaixa!

CatalunyaCaixa nos roba y reprime

CatalunyaCaixa ha denunciado a una treintena de activistas que el pasado mes de noviembre ocuparon su sede central en una acción simbólica en la cual se reclamaba que la entidad devolviera el dinero que había recibido del Estado y que salen de los bolsillos de todos y todas. Los y las activistas, entre los cuales había miembros de la candidatura Anticapitalistes, entraron en la sede de CatalunyaCaixa y al despacho de su presidente para pedirle que firmase un cheque para devolver el dinero a la ciudadanía. Lejos de hacerlo, CatalunyaCaixa, puso una demanda a las y los activistas y se les acusa de violación de domicilio jurídico, manifestación ilegal, coacciones y otros delitos.

CatalunyaCaixa practica y ha practicado durante años una política especulativa sin escrúpulos, invirtiendo en el ladillo sin freno y en toda clase de operaciones; entre ellas la venta de acciones preferentes, una de las mayores estafas de las entidades financieras a sus propios clientes engañando a miles de familias depositarias de sus ahorros en la entidad. El año 2010 incluso puso en marcha el depósito “100% natural” que especulaba con alimentos y materias primas como el azúcar, el café y el maíz, contribuyendo al aumento de los precios de productos básicos en los países del Sur y fomentando el hambre alrededor del planeta. Al mismo tiempo CatalunyaCaixa no para de desahuciar personas que no pueden hacer frente a las hipotecas.

A causa de la mala gestión de su equipo directivo, CatalunyaCaixa ha recibido más de 3.000 millones de euros del Fondo de Reestructuración y Ordenación Bancaria (FROB). Entre todos y todas hemos tenido que pagar de nuestros bolsillos la incompetencia de sus directivos, que, pese a que la entidad ha sido intervenida, continúan dirigiéndola como si nada hubiera pasado y cobrando sueldos millonarios, como es el caso de su presidente Alfons Todó que cobra 1'5 millones de euros al año. ¡No está mal por haber hundido una caja de ahorros!

Delante de esta situación se ha iniciado una campaña de boicot a CatalunyaCaixa con el objetivo de presionar la entidad para que retire la demanda a los y las activistas.

¡CatalunyaCaixa no tiene ninguna autoridad moral para demandar a nadie! Son las y los directivos de la entidad los que tendrían que ser denunciados y juzgados, no los y las activistas sociales.

¡CatalunyaCaixa nos roba y reprime!

¡Boicot a CatalunyaCaixa!

Recent signatures

1. Reached 500 signatures

Supporters

Reasons for signing

Develop your own tools to win.