Boicot de Corea del Sur hasta que dejen de comer los animales de compañía
  • Petitioning Minister Kwon Jae-Jin 법무부 권재진 장관

This petition will be delivered to:

Ministry of Justice
Governor Kim Moon-Soo 김문수 도지사
Office of the president, the Republic of Korea
President Geun-Hye Park 박근혜 대통령
Korea Trade-Investment Promotion Agency (KOTRA)
President Young-Ho Oh 대한무역투자진흥공사 오영호 사장
Ministry of Foreign Affairs and Trade
Minister Byung-Se Yun 외교통상부 윤병세 장관
LG Display
CEO Kwon Young-Soo 권영수회장
Korea International Trade Association (KITA)
Chairman & CEO Duck-Soo Han 한국무역협회 한덕수 회장
LG Electronics
CEO Koo Bon-Joon 구본준 회장
GS Holdings
Chairman Huh Chang-Soo 허창수 회장 (GS Holdings)

Boicot de Corea del Sur hasta que dejen de comer los animales de compañía

1. Voices for The Dogs & Catsof South Korea
    2. Petition by

Voices for The Dogs & Catsof South Korea

Seoul, Korea, Republic of

Boycott S. Korea until they stop the torturing and eating companion animals!

Martin Luther King, Jr. dijo:
La Cobardia hace una pregunta  es seguro?

La Conveniencia hace la pregunta: ¿es política?

La Vanidad hace la pregunta: ¿es popular?

Sin embargo, la conciencia hace la pregunta: ¿Es correcto?

Y llega un momento en que uno debe tomar una posición que no es ni segura, ni política, ni popular, pero uno debe tomarla porque su conciencia le dice que es lo correcto. "

Hoy en día, hemos decidido escuchar a nuestra conciencia y enviar esta carta de solicitud al gobierno de Corea del Sur a favor de detener la horrible crueldad y el abuso de los animales de compañía: perros y gatos de consumo. Los pueblos del mundo están aprendiendo sobre la trágica situación de millones de perros y gatos en Corea del Sur. Todos los días estamos viendo fuertes y desgarradoras historias, fotos y videos de  animales de compañía que son sometidos a abusos muy dolorosos y terribles, y no encontramos palabras para expresar nuestra tristeza por esta situación. Se crían entre las heces fecales, pequeñas  jaulas de acero sin ninguna protección contra las inclemencias del tiempo, alimentados con residuos y comida podrida de los restaurantes que son adecuados  como la col fermentada picante con chiles picantes. También hemos escuchado que estos perros no se les permite beber agua. Nunca  sienten la alegría de salir y correr por la hierba, no hacen ejercicio o mastican un hueso ni conocen la libertad: se les priva toda su vida de todo lo que es natural en ellos . Ellos viven en estas terribles condiciones con una total falta de compasión por parte de de seres humanos hasta que son sacrificados de una manera salvaje.

¿Cómo puede una sociedad moderna como Corea del Sur  cometer estas crueldades indescriptibles a perros y gatos que se sabe que son los compañeros más inteligentes, leales y cariñosos con los seres humanos?

Nos hemos enterado que esta práctica de comer perros y gatos no son realmente tradiciones de Corea ". La Sra. Cho lo ha explicado muy bien en su artículo.

Sin embargo, aunque se tratara de una"tradición" y "Cultura" coreanas, las personas deben evolucionar y dejar lo que no es aceptable para la conciencia humana como derecho. El sacrificio humano era un "tradición" y "cultura" de ciertas tribus. ¿Quiere esto decir que sin importar la opinión mundial debe continuar hoy en día?

Dedicados defensores de los animales y muchas personas dentro de Corea del Sur, creen que esta práctica de torturar y comer animales de compañía no sólo es desagradable, sino también  despreciable por lo que están haciendo una campaña en línea todos los días y en las calles de Corea del Sur. Así que por favor escuchen a sus ciudadanos que se preocupan no sólo de los animales de Corea del Sur, sino también hay  interés hacia todo el mundo estas personas que están inteesadas que el mundo no deje de hablar en contra de esta traición y  violencia hacia estos seres indefensos, que son capaces de  sentir las mismas el mismo dolor y la agresión que un ser humano.

Nos hemos preocupado por el pueblo de Corea del Sur lo suficiente para enviar a nuestros seres queridos a arriesgar sus vidas para luchar por su libertad en la década de 1950 durante la Guerra de Corea. Ahora nos preocupamos por sus perros y gatos que sufren los abusos más terribles y la crueldad de la industria de la carne de perro en su país.

No vamos a comprar productos de procedentes de Corea del Sur; no vamos a utilizar  Servicios de Corea y no vamos a visitar Corea del Sur hasta que el gobierno tome las medidas para prohibir la industrias de carne de perros y gatos y fortalecer la ley de protección animal, no sólo para proteger a las mascotas, sino para brindar protección a todos los perros y gatos, independientemente de sus razas.

La Sra. Cho escribió: "En Corea, hay una palabra," Me-Pung-Yang-Sok ", que significa" Bonita  costumbre y  buenas moral "y se refiere a una cultura que merece  respeto. Nunca he oído a  ningún coreanos llamar a la comida de  carne de perro como "Me-Pung-Yang-Sok". El consumo de carne de perro no es una verdadera comida tradicional coreana, sino la justificación para la crueldad "

Por favor, pedimos a ustedes, los líderes del gobierno surcoreano, a hacer lo que su conciencia le dice que es correcto. ¡Detener el consumo de  perros gatos!

Atentamente,

Personas que cuidan del mundo

Haga clic aquí para la lista de Fortune Global 500 empresas en Corea del Sur:
Haga clic aquí para ver la lista de empresas en Corea del Sur:
Haga clic aquí para la Agencia de Comercio de Corea del Sur, de Promoción de Inversiones:

Haga clic aquí para Corea del Sur Organización Mundial del Turismo:

Haga clic aquí para obtener más información sobre el perro de Corea del Sur s y el consumo de gato:

In English:

Boycott S. Korea until they stop the torturing and eating companion animals!

Martin Luther King, Jr. said,
"Cowardice asks the question: Is it safe?
Expediency asks the question: Is it politic?
Vanity asks the question: Is it popular?
But, conscience asks the question: Is it right?
And there comes a time when one must take a position that is neither safe, nor politic, nor popular, but one must take it because one's conscience tells one that it is right."

Today, we have decided to listen to our conscience and send this letter of request to the South Korean government to please stop the horrible cruelty and abuse of companion animals - Dog and Cat Consumption. People of the world are learning about the tragic plight of millions of dogs and cats in S. Korea. Every day we are hearng and seeing heartbreaking stories, photos and videos of the companion animals being subjected to most painful and terrible abuses and we become lost of words to express our sadness for these innocent animals. They are raised in tiny feces encrusted steel cages with no protection from the harsh weather, fed rotten food wastes from restaurants that is not suitable for dogs such as spicy fermented cabbage with hot chili peppers. We have also heard that these dogs are not even allowed to drink waters. They never feel the joy of touching the ground or running through grass, never exercise or chew a bone or know freedom. They are deprived of everything that is natural to them all their lives. They live in these appalling conditions totally lack of any compassion from human until they are slaughtered in most inhumane ways.

How can a modern society such as S. Korea still commit these unspeakable cruelties to dogs and cats who are known to be the most intelligent, loyal and loving companions to humans?
We are learning that this practice of eating dogs and cats are not really Korean "Tradition" nor "Culture". Ms. Cho has explained it very well in her article. http://animalrightskorea.org/dog-meat-issue/dog-meat-is-no-traditional-korean-food-by-sue-cho.html

However, even if this was a Korean "Tradition" and "Culture", people should evolve and discontinue what is not acceptable to the human conscience as being right. Human sacrifice used to be a "Tradition" and "Culture" for certain tribes. Does this mean that this is beyond reproach and it should be continued today?

Dedicated animal advocates and people within S. Korea who believes that this practice of torturing and eating companion animals is not only distasteful but despicable are campaigning everyday online and on the streets of S. Korea. So please listen to your citizens who cares about not only these animals of S. Korea but the interest of S. Korea in the world. Caring people of the world will not stop speaking out against this betrayal and violence towards these helpless sentient beings who can feel the same things that we feel as human as long as S. Korea continues eating them.

We cared about the people of S. Korea enough to send our loved ones to risk their lives to fight for your freedom in the 1950s during the Korean War. Now we care about your dogs and cats who are suffering the most horrific abuse and cruelty in the dog meat industry in your country.
We will not buy S. Korean Products. We will not use S. Korean Services. And we will not visit S. Korea until your government takes the steps to ban all dog and cat meat industries and strengthen the animal protection law to not only protect the pets but to provide protection to all dogs and cats regardless of their breeds.

Ms. Cho wrote, "In Korea, there is a word, "Me-Pung-Yang-Sok" which means "Beautiful custom and good morals" and refers when one culture deserves respect. I have never heard any Koreans call Dog meat as "Me-Pung-Yang-Sok". Dog meat consumption is NOT a real Korean traditional food but the base of animal cruelty in Korea."
Please, we request to you, the leaders of the S. Korean government, to do what your conscience tells you is right. Stop the dog and cat consumption!
Sincerely,

Caring people of the world

Recent signatures

1. Reached 17,500 signatures
    2. New Documentary: Shockingly Cruel World of South Korean Dog Meat Industry!

Thank you everyone for signing this petition. Please watch and share widely this new 19 minutes documentary by Stop It! Korea Campaign that exposes the shockingly cruel world of S. Korea's dog meat industry: http://youtu.be/QTqUGTBgUWU?t=4m38s
      See even more videos from their undercover investigation: http://www.youtube.com/channel/UCiQ27WFH950_favnd86Gwfw/videos
      Please sign other petitions against South Korean dog meat trade: http://koreandogs.org/petitions/
      Like us on Facebook: https://www.facebook.com/koreandogs
      Follow us on Twitter: https://twitter.com/Koreandogs
      Thank you for caring!

Documentary Dog Meat (Boshintang) by STOP IT!

Documentary Dog Meat (2013) -English caption is available. The Truth of Dog meat in S.Korea. Director Jung Jeena/ STOP IT! Campaign/ www.stopitkorea.org

3. Reached 10,000 signatures

Supporters

Reasons for signing

• jessica campos LOS ANGELES, CA
      • about 17 hours ago

I am sick of animal cruelty! For those of us who have a heart ( obviously others don't) we know this is deadly wrong! It must be stopped! It is so heart-breaking! I will boycott all Korean products until these stupid people stop with their idiotic and cruel acts!

• Wanda Barquin WASHINGTON, DC
      • 3 days ago

Dejen de torturan tan salvajemente a estos animales por favor! Paren ya mismo de despellejar y cocinar VIVOS a animales DOMESTICADOS!

• laura sanchez MóSTOLES, SPAIN
      • 3 days ago

esto me parece una crueldad, esto hiere la sensibilidad de las personas, pienso que el mundo entero de beria de hacer algo por esos animalitos de compañia indefensos... de verdad que esto me a bajado la moral... esperemos que paren esto rapidamente. NO AL MALTRATO NI TORTURA ANIMAL

• Renee Winkler HOFSTETTEN-FLüH, SWITZERLAND
      • 9 days ago

shame on you

• Maria Marquez BUENOS AIRES, ARGENTINA
      • 9 days ago

Let life be lived! Let these animals alive in peace as you may don't want to be eaten as well.

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.