Asina para que Manuel Fraga non teña unha rúa en Compostela
  • Petitioned A ATENCIÓN DO ALCALDE-PRESIDENTE

This petition was delivered to:

SR. CONDE ROA
A ATENCIÓN DO ALCALDE-PRESIDENTE

Asina para que Manuel Fraga non teña unha rúa en Compostela

1. Petition by

Dereitos Civís

O actual Alcalde de Compostela, Gerardo Conde Roa, quere que Manuel Fraga teña unha rúa en Compostela, como xa o intentou o anterior Alcalde de Compostela, Xosé Antonio Sánchez Bugallo, no 2006. Naquela ocasión a proposta non foi adiante grazas ás miles de sinaturas consegudias e entregadas no Concello. Desta volta, esperamos conseguir outras miles de firmas para que Manuel Fraga non goce dunha rúa en Compostela. O día 29 de Setembro acordouse en Pleno que se lle outorgará unha rúa, máis non se concretou ningunha. Esperamos que esta medida non se concrete. Por medio deste formulario estás enviando unha carta directamente a Conde Roa manifestando a súa repulsa. Para facer público o teu rexeitamento á proposta do Concello de Compostela fai chegar os teu datos ao MpDC por medio de do seguinte enlace: http://mpdc.blogspot.com/2011/09/cargando.html Grupo no facebook: http://www.facebook.com/groups/270757079611854/ Nesta dirección https://docs.google.com/a/movemento.org/document/d/1BookLxGHBfbIb8BrdVZ2E6_L8SCne1FNd3b8NqI15bo/edit?hl=es está unha folla para recollida de sinaturas que debe enviarse antes das 8:00 da mañá do día 29 a atención de Movemento polos Dereitos Civís por mail (mpdc@movemento.org), por fax (981583934) ou na Rúa Miguel Ferro Caaveiro, 10 de Santiago de Compostela:

Recent signatures

1. Reached 2,000 signatures

Supporters

Reasons for signing

• HECTOR GIRON ZAMORA, SPAIN
      • almost 3 years ago

Por supuesto, ni Fraga ni ningún franquista!!!

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.